Flash Media Player plaatsen |
Gepost
door : John
Op: 05/07/2006 00:38 |
Hoi! Allereerst mijn complimenten voor jouw space! Ik zal eerlijk zeggen dat ik er al veel gemak van gehad heb, maar met één bepaald onderwerp blijf ik problemen houden: Het plaatsen van een flash media player... Ik wil een flas media player plaatsen met een tracklist, zoals jij op je space hebt staan. Ik heb mijzelf daarbij ook aan het door jou gegeven advies gehouden, maar de problemen beginnen eigenlijk al na het downloaden van de benodigde zip-bestanden. Na het downloaden pak ik de bestanden uit op een makkelijk te vinden plaats,...het bureaublad. Er staat dan een map (Flash_mp3_Player) op mijn bureaublad waar een aantal submappen (extras, mp3, readme en source) in staan en een aantal documenten (.DS_Store - [DS_STORE-bestand], config - [XML-document], mp3player - [HTML-document], mp3player - [Shockwave Flash Object] en playlist - [XML-document]) Naar wat ik begrepen heb, dien ik het XML-document 'playlist' te openen, maar dan krijg ik meteen de onderstaande foutmelding: De XML-pagina kan niet worden weergegeven Kan XML-invoer niet lezen met opmaakmodel XSL. Herstel de fout en klik vervolgens op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw. -------------------------------------------------------------------------------- Eindlabel playlist komt niet overeen met beginlabel trackList. Fout bij het verwerken van bron file:///C:/Documents and Set... --^ Er valt dus verder niet veel aan te bewerken.... Wat doe ik fout? Groetjes, John |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|