afspeellijst |
Gepost
door : lizzy
Op: 15/05/2006 16:59 |
hey marianne, ik wil een afspeellijst in mn mediaplayer~!dat is al een beetje gelukt, maar als ik naar uploadhut.com gaat, dan zie ik helemaal 'bladeren' niet staan! en nu doet die hele site het sowieso ook niet meer geloofk!!!! hoe kan ik op een andere manier een afspeelijst maken???? groetjes liz |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Gepost door:
marianne(beheerder) Op: 15/05/2006 20:11 |
|
hai lizzy het is idd zo dat uploadhut al een tijd uit de lucht is. best jammer, want het was een goede site. maar er zijn ook nog genoeg andere sites waarbij het kan hoor. als je gewoon een afspeelijst maakt met gewone clips, kan je het beste even een account aanmaken bij www.myfilestash.com. wil je vooral muziekbestandjes vanaf je compu gebruiken die een groot bestand hebben, gebruik dan www.filelodge.com. deze is ook erg goed. meer links van sites zoals deze vind je ook op mijn space groetjes, marianne |
Gepost door:
lizzy Op: 18/05/2006 17:13 |
|
heey marianne, ik zit nu op die site voor die clips, ehmz...myfile... maar waar moet ik dan n account maken??? tnx doei |
Gepost door:
lizzy Op: 18/05/2006 17:22 |
|
kan je ook een account maken op www.ripway.com??? |
Gepost door:
marianne(beheerder) Op: 19/05/2006 20:02 |
|
hoihoi, geen idee, maar je kan ripway wel gebruiken ja.. al is dat niet zo slim want als je daar iets upload, kan je het maar een uur of 3 gebruiken omdat dan al je bandbreedte op is. ripway is dus daarvoor niet zo handig. en bij al die andere uploadsites kan je gewoon op ''register'' klikken en dan kan je je aanmelden. als dat niet werkt liggen ze er ff uit, maar dan moet je het over een tijdje nog eens proberen groetjes, marianne |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |