| Hoe zet ik een radio op mijn Mediaplayer |
| Gepost
door : Farangis
Op: 31/12/2005 17:29 |
|
Hallo , ik wil graag zeg maar Radio 538 in mijn WIndows Media Palyer ( danzij jouw) maar het lukt niet... het gaat als ik de URL intyp gebeurd er niks en ik wil weten hoe dat komt.... <br /> <br /> Thanks alvast,<br /> Farangis [/u][/i][/b]
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
marianne(beheerder) Op: 31/12/2005 17:34 |
|
| hoihoi!<br /> <br /> het klopt dat de url dan niet werkt.. dat is namelijk een asx bestand dus die accepteert je media player niet. wat je kan doen is een mini-afspeelijst maken, die zorgt ervoor dat je gewoon alle bestandjes kan gebruiken. je hoeft dan niet meerdere bestanden in de lijst te zetten, het is dan gewoon dat hij het dan doet. om een afspeelijst te maken kan je het topic playlist voor media player zien.daar zul je een standaard lijstje zien met de basis voor 2 clips. eentje kan je dus weghalen omdat er maar 1 nodig is..<br /> <br /> grappig trouwens dat je er nu over begint,omdat ik ook radio op mijn space wilde.. die link is namelijk van een vriend van mij, hij heeft dit gemaakt!<br /> <br /> laat je nog ff weten of het gelukt is?<br /> <br /> groetjes marianne |
|
| Gepost door:
marianne(beheerder) Op: 31/12/2005 17:40 |
|
| voor het uploaden van je bestand, ga naar www.myfilestash.com bijvoorbeeld. dat is een goede site waarmee je je compu bestand(url) kan omzetten tot een url die wel werkt. succes! | |
| Gepost door:
Farangis Op: 20/01/2006 19:21 |
|
| Nee niet egt gelukt, maar ik laat het maar sow, maar tog bedankt =D xx-ies m0i |
|
| Gepost door:
marianne(beheerder) Op: 09/02/2006 19:02 |
|
| inmiddels is het mogelijk om asxbestanden af te spelen,dus kun je nu gewoon naar radio rexion.nl gaan en daar je urls vandaan halen en meteen in je media player gooien! groetjes marianne |
|
| Gepost door:
Joan Op: 19/03/2006 13:38 |
|
| Hoi Marianne,<br /> <br /> Klopt het dat je geen rexion meer op je space kan neerzetten en ik bedoel dus in je mediaplayer? Ik krijg het namelijk niet voor elkaar <br /><br /> Groetjes Joan |
|
| Gepost door:
marianne(beheerder) Op: 19/03/2006 14:05 |
|
| hoi Joan, ik heb zelf al een tijdje geen radiozender meer inmijn media player dus heb het even gesstes op mijn andere space en er de url van slam fm ingegeooid..maar bij mij doet hij het dus nog wel. het is wel zo met die radiozenders dat je even op de ''volgende'' knop van je media player moet drukken. want soms speelt hij niet goed af. maar in principe moet hij het dus doen! welke radiozender heb je er nu ingeplakt dan? |
|
| Gepost door:
Joan Op: 19/03/2006 15:39 |
|
| Ik probeerde veronica erin te zetten, maar als ik de url neerzet en op save druk, ververst hij zeg maar en dan staat er niks meer, alleen http://... Doe ik iets verkeerd ofzo? |
|
| Gepost door:
marianne(beheerder) Op: 19/03/2006 15:53 |
|
| ik heb deze url erven gevonden: http://cinecast.capcave.com/streams/RadioVeronica/RadioVeronica.asx deze zou het dus moeten doen omdat het een asx bestandje is.. het kan ook aan de updates van msn spaces liggen, dat hij dat bestand tijdelijk weigert. of probeer eens een afspeelijst te maken ,(zie de uitleg daarvoor op mijn space) dan kan je het omzetten naar een wmv bestandje, misschien dat dat lukt. |
|
| Gepost door:
Joan Op: 19/03/2006 16:02 |
|
Thanx, hij doet ut <br />Als ik jou toch niet had hè...
|
|
| Gepost door:
marianne(beheerder) Op: 19/03/2006 17:41 |
|
Graag gedaan!
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |