mariannemetalfan's forum!

https://http://spaces.msn.com/members/metalfan44
de tweakomatic(andere achtergrond space)
Gepost door : marianne(beheerder)
Op: 31/12/2005 10:56
de tweakomatic is handig wanneer je die standaard achtergrondjes van msn zat bent.je kan hiermee een (egale) achtergrond kiezen die niemand heeft!heel handig..ook kan je randjes om je lijsten en logs zetten en andere kleuren geven aan je links en tekst.

lijkt je dat wat? lees dan maar verder!

zet weer je space in de bewerkingsmode.

zet deze code achter je space-adres:

&powertoy=tweakomatic

doe dan hetzelfde als bij de media player,voeg hem toe vanuit je modules..

als je de tweak geinstalleerd hebt heb je een apart lijstje in je space hiervoor.in de witte vakjes moet je zogenaamde kleurcodes invullen om een mooie kleur te krijgen.

een goede site hiervoor vind je tussen de links op mijn space. daar staan wel 3 verschillende dus keus genoeg...

dan nu de uitleg.

ik ga 1 voor 1 de kopjes van het lijstje door.

Background colors(inner en outer)

met de kleurcodes kan je hiermee je achtergrond van je space veranderen. vul bij 'inner' en outer' en code in. outer werkt niet altijd, dus inner is het belangrijkst.

dit werkt trouwens alleen als je bij background image 'display' op hide zet! doe je dat niet dan blijft alles zoals het was.

Font Color

met de kleurcodes kun je met deze optie een andere kleur geven aan je tekst een links. link bullet is dus de kleur voor een link,tekst de aanvullende tekst eronder.

Module background
kies hier een andere kleur voor de achtergrond van je weblog en je lijsten. bij transparant kun je alles doorzichtiger maken. maar pas er wel mee op, straks kan je je links niet meer goed lezen.

Module borders.
hiermee zet je een randje om je weblog,lijsten,media pplayer,noem maar op. With is dikte, dus geef daarin een cijfer aan van hoe dik je het randje wil hebben.style is voor de stijl van het randje. je kan bijvooorbeeld kiezen voor een dubbel randje, een stippelijn of andere.

bij color geef je dan weer een kleur van het randje aan..
Natuurlijk moet je op save klikken wanneer je klaar bent. vindt je t niks? klik dan op revert, dan ga je terug naar je vorige instellingen

[/u]

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: troetel
Op: 29/01/2006 22:33
Help!!!!!!!!!!!
Ik heb dus die tabel voor de verandering van de kleuren op mijn space gezet... maar als ik alles netjes heb ingevuld kleuren etc. en ook op hide heb ingesteld zoals je zei. maar als ik op save klik, dan zijn daarna al mijn kleuren weg die ik ingevuld had...
Hoe kan dit??? ligt dit aan de veranderingen?
Help me aub...
Thnx alvast
Liefs Patries

Gepost door: marianne(beheerder)
Op: 29/01/2006 23:23
hmmmm raar.. ik heb even bij je gekeken maar ik zie bij jou dus een zwarte achtergrond..die moet dan wel van de tweak zijn. zwart is code 000000. (want standaard kan je die niet in die vorm kiezen) het kan idd te maken hebben met de veranderingen dat het niet meteen lukt.ik zie ook niks op je space wat erop wijst wat de oorzaak is..heel raar! ik ga het even uitvissen maar volgens mij zit je op de goede weg! anders head je dat zwarte achtergrondje nu niet.

mocht iemand het weten,plaats je reactie maar!
groetjes marianne

Gepost door: troetel
Op: 30/01/2006 02:15
Ik heb um hoor... het was mijn stomme fout... bij die ene site krijg je kleurcodes maar daar staat een # voor en ik dacht dat die bij de kleur code hoorde.... blond he haha lekker lomp :-P Thnx voor de moeite in elk geval! toppie hoor dit forum! ben je heel dankbaar, zonder jou had me dit nooit gelukt de uitleg is ook super!
Liefs Patries

Gepost door: marianne(beheerder)
Op: 30/01/2006 10:05
haha dat was het dus! ik dacht ook even ik weet het niet meer maar gelukkig dat is het nu wel goed! graag gedaan hoor en veel plezier met de tweak.

groetjes marianne

Gepost door: Diana
Op: 26/04/2006 22:31
Hallo Marianne

Nou nog bedankt voor je hulp , nu vind ik jou forum pas lekker handig haha
Maar hier staan leerzame dingen op echt helemaal top

Groetjes Diana

Zoek nog even door naar de uitleg over een welkom eigen soort banner met afbeelding en tekst

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |