| scroller in je weblog |
| Gepost
door : marianne(beheerder)
Op: 26/12/2005 15:58 |
|
handig voor als je lange verhalen schrijft en je wil toch niet zo'n lang stuk log gebruiken!<br /> <br /> <br /> deze code moet je in het html gedeelte van je weblog plaatsen(eerst de div tags weghalen.)<br /> <br /> belangrijk: ja, je moet weer de onderliggende streepjes in de code weghalen anders werkt hij niet.<br /> <br /> <_DIV align=center_> <br /> <_DIV style="BORDER-RIGHT: #000000 3px solid; BORDER-TOP: #000000 3px solid; SCROLLBAR-FACE-COLOR: #000000; SCROLLBAR-HIGHLIGHT-COLOR: #000000; OVERFLOW: auto; BORDER-LEFT: #000000 3px solid; WIDTH: 250px; SCROLLBAR-SHADOW-COLOR: #ffcc99; SCROLLBAR-3DLIGHT-COLOR: #ffffcc; SCROLLBAR-ARROW-COLOR: #ffffcc; BORDER-BOTTOM: #000000 3px solid; SCROLLBAR-DARKSHADOW-COLOR: #ff9999; SCROLLBAR-BASE-COLOR: #ff9999; HEIGHT: 250px; BACKGROUND-COLOR: #ffcc99" align=center_> <br /> <_P align=center_> <_FONT face=Arial color=#ffffff size=4_>_Typ hier je tekst<_/FONT_>_<_/P_>_<_/DIV_>_<_/DIV_><br /><br /> jekan hierna gewoon tekst in het gedeelte typen. maak de scroller net zo breed als je zelf wil door ermee te slepen.<br /> <br /> je ziet allemaal kleurcodes staan. bijvoorbeeld background-color(dus achtergrond kleur) heeft als code ffcc99. dit is een soort gelige kleur en de tekst heeft met de instellin een witte kleur. dit valt makkelijk aan te passen.<br /> <br /> de scroll verschijnt vanzelf als je genoeg tekst hebt getypt!~<br /> <br /> groetjes marianne |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
Fannie Op: 07/02/2006 17:52 |
|
Hoi Marianne, ik zit de hele middag al te klooien met de scroller , de scroller zelf gaat goed, achtergrondje dr in is ook no problem, maar ik wil dr zo graag ook een randje omheen, om de achtergrond dus. En ik kom er niet uit met de codes. En ik zie bij 1 van jouw loggies (van 28 Januari...Nothing else matters) wel 3 randjes om je log , dus mijn vraag is....hoe doe je dat? <br />Ik hoor het wel......knuffie van Fannie[IMGhttp://i16.photobucket.com/albums/b34/Fannie65/03_garfield_opdekop.gif[/IMG][/img] |
|
| Gepost door:
Fannie Op: 07/02/2006 18:04 |
|
<br />Dit moest het plaatje zijn wat in het vorige bericht misging
|
|
| Gepost door:
marianne(beheerder) Op: 07/02/2006 18:48 |
|
| hoi fannie<br /> <br /> ik probeerde de code in je gb te plaatsen maar dat lukte dus niet..mail me maar ff dan stuur ik je de code toe waarmee ikd ie randjes maak..een toelichting erop staat al wel in je GB! <br /><br /> groetjes marianne |
|
| Gepost door:
Fannie Op: 07/02/2006 20:53 |
|
Hoi Marianne, ik heb mn email bijgevoegd .......als je me uit zou kunnen leggen welke code voor de scroll ik waar tussen moet plaatsen, dan kom ik al een heel end denk ik <br /><br /> Groetjes Fannie
|
|
| Gepost door:
marianne(beheerder) Op: 07/02/2006 21:09 |
|
hey fannie de mail komt eraan hoor hopelijk lukt het nu! groetjes marianne
|
|
| Gepost door:
Fannie Op: 07/02/2006 23:16 |
|
Eeeejjjj Marianne, tis gelukt hoorrrrr tis nog nie helemaal naar mn zin maar de randjes staan er in ieder geval bij, net zoals in mn andere loggies. Dus dat wordt lekker kliederen met kleurtjuhs en codes en de hele zooi hahaha......thnxxxxxxxxxxxxx
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |