mariannemetalfan's forum!

https://http://spaces.msn.com/members/metalfan44
direct mail vanuit je weblog
Gepost door : marianne(beheerder)
Op: 26/12/2005 12:15
wil je je mail-adres(of msn) in je weblog plaatsen, maar zonder dat je het adres open en bloot kan zien? er is de mogelijkheid om er een plaatje van te maken! dus als iemand dan op het plaatje klikt, zal hij of zij naar je kunnen mailen.<br />
<br />
doe hiervoor het volgende:<br />
<br />
1.open een nieuw weblog en geef deze een naam..<br />
2.klik op html<br />
3. haal de div codes die dan verschijnen weg.<br />
4 en plak de onderstaande code in je log. MAAR haal dus eerst wel de onderliggende streepjes die je in de code ziet allemaal weg!<br />
<br />
ik moet de code zo plaatsen omdat het forum html leest en dan zou het niet me kloppen.<br />
<br />
<_div align="center"_>_<_a href="mailto:JE ADRES"_>_<_img src="PLAK HIER DE URL VAN JE PLAATJE" width="100" height="100" alt="E-Mail" border="0"_>_<_/a_>_<_/div_> <br />
<br />
de rest spreekt voor zich, vul je mail adres en een plaatje in..<br />
<br />
groetjes marianne

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Hermien
Op: 03/02/2006 22:45
Ha Marianne.<br />
<br />
Wel ik heb weblog gemaakt met plaatje en email.<br />
<br />
Is wel gelukt maar als je hop het plaatje drukt, krijg ik een foutmelding??<br />
<br />
Heb het al verschillende keren geprobeerd met iedere keer een ander plaatje ,maar er blijft een fout melding komen.<br />
<br />
Wel groetjes Hermien.

Gepost door: marianne(beheerder)
Op: 03/02/2006 22:50
hoi hermien

als ik op je plaatje klik krijg ik juist een melding van microsoft office en dan staat daar je e-mail bij. de hotmail gebruikers moeten dan dus je email kopiren en dan in de verzendbalk van hotmail plaatsen. ik denk dat dat zo komt vanwege de wijzigingen..ik zal er binnenkort ook weer eens mee testen.

groetjes! marianne

Gepost door: Hermien
Op: 04/02/2006 22:27
Hallo Marianne.
Wel ik wacht het dan maar af.
En laat het zo maar op mijn space staan.

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |