achtergrond die doorloopt in je blogs |
Gepost
door : marianne(beheerder)
Op: 18/12/2005 09:26 |
wil je een achtergrond die doorloopt in al je blogjes?doe dan dit: je moet de onderstaande code in een leeg weblog zetten en zorgen dat er verder niks anders in komt te staan,alleen de code dus. ook moet het blogje telkens bovenaan blijven staan. dus als het gaat zakken omdat je weer een nieuw weblog hebt gemaakt, verwijder dan het code-blogje en zet hem er weer bovenaan. maak dus een leeg blogje, klik op html, haal de codes die dan verschijnene weg en plak dit erin: <_PRE_>_<_/TABLE_>_<_/TABLE_>_<_TABLE background=hier het adres van je achtergrond_>_<_TBODY_>_<_TR_>_<_TD_>_<_DIV_> <_TABLE style="DISPLAY: none"_>_<_PRE_>_<_/PRE_> <_TBODY_>_<_/TBODY>_<_DIV_>_<_/DIV_>_<_/TR_> <_/TBODY_> <_PRE_>_<_/PRE_>_<_/DIV_>_<_/TR_>_<_/TBODY_>_<_/PRE_> PAS OP! haal alle onderliggende streepjes die je in de code ziet eerst weg anders doet hij het niet! vul een http url in op de plek waar dat staat aangegeven. het mooie is dat als je een heel klein plaatje hebt dat niet uitmaakt, want het plaatje herhaalt zich. geweldig toch? check wel even of de achtergrond matcht met je eerder tekstkleur van je blogjes . misschien overstemt de achtrergrond je kleur wel. dan moet je gewwon de tekstklur aanpassen. snap je het niet of lukt het niet? post u hieronder maar |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Gepost door:
hilly Op: 30/12/2005 22:27 |
|
hoi kun je me helpen hoe ik de tekstkleur dan kan aanpassen? |
Gepost door:
marianne(beheerder) Op: 31/12/2005 09:03 |
|
hoi, dat is wel even wat werk, je moet dan even al je blogjes langs om te tekstkleur te bewerken. je opent een log,en dan zie je in het veldje met bewerkingsknoppen een onderstreepte A staan. eerst moet je het stukje tekst selecteren, klikd an op die knop en kies je kleur. dan even nog je item opnieuw publiceren. groetjes marianne |
Gepost door:
troetel Op: 30/01/2006 17:23 |
|
Marian Help me! Gister wilde ik mn custom even veranderen, dus haalde ik mn oude code weg en zette ik een nieuwe neer. maar toen ik het voorbeeld bekeek was mn hele space naar de klote!!! hele lege stukken, de blogs zijn weer smal, eerste stuk van de blogs zijn de achtergronden weer standaard etc. ik weet niet meer wat ik moet doen om hem terug te krijgen in oude positie. ik heb denk ik maar weet ik niet zeker, toen ooit eens de verbredingscode in mn custom gezet. ik kan die hele code ook nergens meer vinden op het net. Kan jij me helpen? ik hoop het! je bent een schat! Liefs Patries |
Gepost door:
marianne(beheerder) Op: 30/01/2006 17:35 |
|
heyhey! mm dat is raar zeg! ik probeerde ook daarnet ff op je space te kijken,maar ik kreeg ook weer geen toegang ervoor..vreemd hoor! het zou idd te maken kunnen hebben met de verbredings code..zit die nog steeds in je sandbox? die code ziet eruit als: <_/table_>_<_/table_>_<_table width=1024_>_<_tbody_>_<_tr_>_<_td_> (zonder die onderliggende streepjes dannatuurlijk) maar als je daar nog sporen van in je sandbox hebt haal die dan maar weg. heb je dat niet?het zou ook kunnen dat je hetzelfde probleem hebt als ik,dat sommige blojes te smal zijn gemaakt waardoor je htl fouten in je spac krijgt..had ik ook! mijn weblog werd smaller en mijn achterggrond liep ook niet meer door! maargoed,het kan dus van alles zijn. zolang ik niet op je space kan komen,kan ik ook niet zien hoe het er nu uitziet..je kan me eventueel toevoegen op msn misschien kan ik dan je space wel zien: metalfan44@hotmail.com ik kan je dan de codes sowieso makkelijker mailen. groetjes marianne |
Gepost door:
marianne(beheerder) Op: 30/01/2006 17:41 |
|
heyhey hier ben ik nog een keer uik kon nu ineens wel op je space komen! en nu kan ik zien wat er mis is...volgens mij is het inderdaad de verbreding,die reageert namelijk raar als je niet je lijsten aan de rechterkant hebt gezet.(ze staan bij jou nog erboven) probeer dit dus eens: verwijder eerst die verbredingscodes uit je sandboxen en kies een andere indeling(dus de weblog links,lijsten aan de rechterkant) en zet de code voor de verbrdeing er weer in in wat sandbox nummer 1 is...daarna niet meer verschuiven! sla dan weer op en kijk dan eens groetjes marianne |
Gepost door:
troetel Op: 30/01/2006 19:06 |
|
Ik ga het proberen meid! thnx! ik laat weten of het is gelukt of niet |
Gepost door:
troetel Op: 31/01/2006 01:55 |
|
Hee meid! Ik heb het voor mekaar!!!! echt geweldig!!! had nooit verwacht dat het me zou lukken hahaha ben hier echt superrrr blij mee! dacht even dat al mijn harde werken voor niks was geweest. Zonder jouw tips had het me nooit gelukt :-D ik heb editspace erbij gepakt, en alle verbredings codes uit mn blogs gehaald. daarna de verbredingscode opnieuw ingesteld en tadaa resultaat mag er wezen! tis nog meer naar mijn zin dan dat ik het eerst had toen alles nog goed was. dus wat wil ik nog meer?! haha wil je heeeel erg bedanken in elk geval!!!!!!!!!!!!!!!! Nou kan ik tenminste met een gerust hart gaan slapen Dikke Knuffff Patries |
Gepost door:
troetel Op: 31/01/2006 14:52 |
|
Grrr zo blij dat ik was zo moedeloos ben ik nu :-( vandaag is ie ineens weer raar gaan doen... het lijkt wel of er een vloek op zit haha sjonge jonge Nu staan mn links halverwege aan de rechter kant, en vanaf daar zijn ook mn blogs breder zooooo vaag.... |
Gepost door:
marianne(beheerder) Op: 02/02/2006 13:44 |
|
haha je zou dat bijna gaan denken van die vloek idd ik denk toch dat er dan nog een logje is waar een bepaalde code nog in zit waar ie niet hoort. zoals ik al zei dat had ik laatst ook en de enige oplossing was toen om enige logjes te verwijderen...echt jammer was dat! maar toen was het probleem wel verholpen! kijk nog eens goed naar alle logjes! misschien zie je er nog wel een code tussen! groetjes marianne |
Gepost door:
mireille Op: 13/04/2007 00:04 |
|
Hallo Marianne, ik heb hier aan het puzzelen geweest met die doorlopende achtergrond, en bij mij gaat dat ook niet. Ik open een nieuw blog en klik op de html hetgeen dat erin staat verwijder ik en ik plak de code erin dan plak ik uit mijn fotoboek de onderste link (ik heb ook met de bovenste link geprobeerd) maar er komt geen beweging in enkel een smal lijntje aan de linkerkant van de afbeelding. De onderste streepjes heb ik er ook uitgehaald. Ik ben echt radeloos, niet lukt wat ik probeer (geen doorlopende achtergrond en geen sandboxen) lieve groetjes... Mireille.... |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |