| hoe je een weblog maakt zonder titel(met dank aan |
| Gepost
door : marianne(beheerder)
Op: 17/12/2005 20:29 |
|
met dank aan Fannie!<br /> <br /> als je een weblog wil zonder titel doe dan dit:<br /> <br /> zet je cursor op de plek waar de titel moet komen. hou de alt-toets op je toetsenbord ingedrukt en typ op het numerieke gedeelte van je toetsenbord dit:<br /> <br /> 0160<br /> <br /> je cursor verspringt dan. dan gewoon publiceren en er staat dan allen de datum! bedankt Fannie! |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
marianne(beheerder) Op: 19/12/2005 08:35 |
|
| wel een opmerking hierover: eenmaal een blogje zonder titel gemaakt en je kan hem niet meer wijzigen,alleen verwijderen.<br /> <br /> eventuele reacties kunnen wel verijderd worden.. |
|
| Gepost door:
hilly Op: 31/12/2005 10:20 |
|
| hOI MARIANNE, ben ik weer met een vraag<br /> op mijn space heb ik een herinneringslogje van mijn moeder<br /> dat wil ik graag apart zetten inclusief de foto en kaars en kan dat?<br /> adres van space(http://spaces.msn.com/members/harlingen)<br /> <br /> alvast bedankt voor de uitleg van de tekst |
|
| Gepost door:
marianne(beheerder) Op: 31/12/2005 10:51 |
|
| hoihoi<br /> <br /> hoe bedoel je precies het apart zetten?moet het logje nog wel zichtbaar zijn? of wil je hem gewoon opslaan?je kan het logje wel als concept opslaan,dan is het dus niet meer zichtbaar.<br /> <br /> je zou ook het logje in een costum html kunnen zetten(sandbox) maar ik weet niet of het dan past..<br /> <br /> of bedoel je iets anders? laat het maar weten!<br /> <br /> groetjes marianne |
|
| Gepost door:
hilly Op: 31/12/2005 10:55 |
|
| hoi wat reageer jij vlug, geweldig, wat ik wil is: ik wil het uit het weblog halen en dan een apart zetten-zichtbaar_ moet ik dan weer een aparte sandbox maken en het daarin zetten? | |
| Gepost door:
marianne(beheerder) Op: 31/12/2005 11:03 |
|
| hoihoi!<br /> <br /> je hebt nog geen sandboxen zag ik, dus het zou best kunnen. het logje over je moeder is niet zo heel groot, dus het valt te proberen!<br /> <br /> zet je space in de bewerkingsmode, zet acter je space-adres dit:<br /> <br /> &powertoy=sandbox<br /> <br /> voeg de sandbox toe vanuit je modules.<br /> <br /> als je er voorlopig eentje houdt,kan je het logje er misschien zo inzetten.<br /> <br /> zet eerst deze code in het veldje van de sandbox,maar haal de onderliggende streepjes die je in de code ziet eerst weg:<br /> <br /> <_DIV align=center_>hier je code<_/_DIV_><br /> <br /> haal daarna hier je code weg en probeer nu eens je html-code van het bloje in te voeren.. als dat niet lukt, moet je de plaatjes even opnieuw uploaden(bijvoorbeeld bij tinypic.com, de urls die je hierbij krijgt zijn heel klein, kan handig zijn)en de tekst ertussen.<br /> <br /> ik heb het nog nooit zo geprobeerd, misschien lukt het!<br /> <br /> groetjes marianne<br /> <br /> |
|
| Gepost door:
hilly Op: 01/01/2006 10:21 |
|
| gelukkig nieuwjaar.<br /> <br /> ik heb het gister geprobeerd met jou beschrijving, maar de sandbox komt niet, maar vlg mij heb ik wel 1 sandbox op mijn space (waar de kat en hond in zitten)<br /> kan ik dan nog meerdere sandboxen toevoegen? en hoe?<br /> <br /> gr hilly |
|
| Gepost door:
marianne(beheerder) Op: 01/01/2006 10:49 |
|
| heyhey jij ook gelukkig nieuwjaar! ik heb even gekeken bij je, en inderdaad dat met dei kat en hond is een sandbox,vandaar dat je er niet kon toevoegen(gisteren was het mij nog niet opgevallen,sorry) je kan wel meerdere sandboxen toevoege, maar dan krijgen ze wel dezelfde inhoud en met een herinneringslogje wat dan nog niet zo klein is,past dat niet zo goed. je kan dus het beste even de inhoud vand e hond en at uit je sandbox verwijderen en het vervangen door de tekst van het herinneringslogje groetjes marianne |
|
| Gepost door:
hilly Op: 01/01/2006 11:48 |
|
| dat had ik al begrepen,maar kun je wel meerdere sandboxen op je space zetten? en dan nog een vraag: hoe zet jij die vuurwerkplaatjes zo tussen je items?<br /> meid ik ben erg blij dat ik jou geveonde heb hoor geweldige hulp<br /> |
|
| Gepost door:
marianne(beheerder) Op: 01/01/2006 13:05 |
|
| hoi hilly! ik heb inmiddels voor jou een topic gemaakt over de meedere sandboxen. lees die maar even goed door.die vuurwerkplaatjes die je bij mij ziet, zijn dus de sandboxen en ik heb het randje eromheen wegghaald zodat ze vrij staan.ik heb er vrij veel gemaakt, maar je kan er ook zoveel maken als je wilt. je snapt dus wel dat als je dat ok zou doen, dat je dat herinneringslogje niet zomaar tussen je lijsten in kan zetten, daar zou het te breed voor zijn.. groetjes! marianne |
|
| Gepost door:
hilly Op: 01/01/2006 14:23 |
|
| dank je wel<br /> zit net de topic te lezen , ga er mee aan de slag<br /> als ik problemen heb weet ik je te vinden<br />
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |