hoe je een media plyer op je space zet |
Gepost
door : marianne(beheerder)
Op: 17/12/2005 20:24 |
1. Zet je space in de bewerkingsmode. 2. Zet achter je url in je webbrowser de onderstaande code. &powertoy=musicvideo 3. dan klik je op enter en ga je naar het tabblad aanpassen. 4. Als je dan je modules opent, dan zie je dat er mediaplayer staat. 5. Voeg deze toe. Als het goed is heb je nu mediaplayer. in de bewerkmodus van je space is je media player zichtbaar als een veld met witte vakjes. het bovenste vakje is voor de cliplink die je moet plakken. Position in sec.: (whole numbers)dat betekent op welke seconde je het nummer af laat spelen. dus je hoeft het nummer niet vanaf het begin te laten afspelen. Times to play : (whole numbers) het aantal keer dat je het nummer wil afspelen. Rate to play (e.g. 1.5): de snelheid van het nummer. 1 is super langzaam,5 is... juist ja. deze optie kan je beter laten staan zoals ie staat. Auto Start: of je de clip automatisch wil laten starten als iemand jouw space bezoekt. Display Mode: hier kan je kiezien of je de media plyer onzichtbaar wil hebben bijvoorbeeld, of heel klein. Right Click Menus: als je die optie inschakelt, kunnen mensen info van het nummer(en ds ook de link) opvragen. soms leidt dit tot bandbreedte tekort, dus je moet zelf weten of je hem aan-of uitschakelt. voor clips ga je naar deze site: www.clippagina.nl klik een clip aan zodat hij gaat afspelen, klik met je rechtermuisknop ergens in dat scherm en dan op eigenschappen. dan krijg je een scherm met info. er staat dan ook een link bij. check of die link geschikt is voor je media player! bestandjes die gescikt zijn: http:// en mms// wmv,wav,avi,mpeg.mpg. een asx link doet het dus niet, tenzij je een playlist aanmaakt! ik hoop dat je hier wat mee kan. zo niet, post u maar hieronder |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Gepost door:
marianne(beheerder) Op: 03/02/2006 22:25 |
|
groot nieuws!! vanaf heden is het mogelijk om een asx bestandje in je media player te zetten! hiermee heb je dus veel meer keus! persoonlijk door mij uitgetest op mijn 2e space |
Gepost door:
Melisa Op: 22/02/2006 10:57 |
|
hoi hoi ik heb een vraagje ben al drie uur bezig met het zette van een muziekje op me space nu heb ik alles uitgevonden maar lukt het me nog steeds niet ik plak de url in het balkje dan zegt die dit : This feature is to be used for authorized content only. Please respect the creative efforts and intellectual property of others, and do not link to unauthorized materials. Linking to unauthorized material is a violation of the Spaces Code of Conduct and Terms of Use. kan je me helpe please.. liefs melisa |
Gepost door:
marianne(beheerder) Op: 22/02/2006 13:55 |
|
hoi melisa, die melding hoort er altijd te staan boven aan je media player. daar moet je je niks van aantrekken hoor, het is gewoon een waarschuwing zodat je niet gaat linken naar verboden filmpjes. maar het kan ook zijn dat je url niet goed was. zou je hem eens hier neer kunnen plakken, dan kan ik zien wat er mis mee is. groetjes marianne |
Gepost door:
Melisa Op: 22/02/2006 17:22 |
|
bedankt dat je zo snel terug greageerd hebt ik zeg nadat ik een url plak telkens save ofzo maar dan geeft die dus telkens dat fout maar ik zal hem effe kopeiere aan je kijk http://www.jenniferlopez.com/video/GetRight_video/JenniferLopez_GetRightVidFull_300.asx dit is hem.... Liefs Melissa |
Gepost door:
Melisa Op: 22/02/2006 18:31 |
|
het is al gelukt thanxxx voor al je moeite |
Gepost door:
marianne(beheerder) Op: 22/02/2006 18:35 |
|
hoi melisa, raar hoor ik heb hem even in mijn eigen media player geplakt en hij doet het prima... maar als je hem zelf invult, staat de link er dan nog als je op save hebt geklikt? want bij mij staat er wel dezelfde melding, maar als je switcht van de bewerkingsmode naar de voorbeeld mode van je space, dan doet ie het gewoon..geef anders eens je space adres misschien heb je op je space iets wat het daardoor niet lukt. groetjes marianne |
Gepost door:
Dayen Op: 28/03/2006 13:30 |
|
Hey marianne, Dankjewel voor de uitleg van de Media player! So far so good... Nu probeer ik een liedje erop te krijgen maar dat lukt dus niet... Wat doe ik fout? Ik heb het liedje van clippagina.nl afgehaald, gecontroleerd en volgensmij is het een goede url. Het gaat om het liedje van marco en do, Voorbij. Kan jij mij helpen? Groetjes dayen |
Gepost door:
marianne(beheerder) Op: 28/03/2006 19:17 |
|
hoihoi, kan je de url eens hier posten? dan kan ik even kijken wat voor url het is..het kan trouwens ook zijn dat het bestandje niet mee rgoed werkt hoor...dat heb ik tenminstye vaak als ik een clip zoek. dan klik je hem aan en speelt hijw el goed af, maar eerst krijg je een melding en daardoor werkt het niet goed. maar zou je de link eens willen posten? groetjes, marianne |
Gepost door:
dayen Op: 29/03/2006 21:12 |
|
Ok.. dit is `m: http://streams.planet.nl/cgi-bin/reflector.cgi?source=195.121.7.100&stream=marco_voorbij_300.wmv&type=wmv&dir=planet&subdir=universal Mijn msn is dayen7@hotmail.com Zou je er aub naar willen kijken???? Dankjewel, ook voor alle hulp! Groetjes dayen |
Gepost door:
marianne(beheerder) Op: 30/03/2006 13:33 |
|
hoi dayen bij deze heb ik een mail naar je gestuurd met verdere uitleg. de url was dus niet geschikt; in het mailtje staat hoe dat komt.( foute extensie) groetjes marianne |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |