mariannemetalfan's forum!

https://http://spaces.msn.com/members/metalfan44
zomaar
Gepost door : marianne(beheerder)
Op: 16/12/2005 19:43
begin hier nieuwe onderwerpen!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Yvonne
Op: 21/12/2005 20:40
Ik zou graag willen weten hoe ik een gastenboek op mijn space krijg nou heb ik een gastenboek maar hij moet op mijn space,hoe doe ik dat het makkelijkst?Heb er weinig verstand van Groetjes Fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2006

Gepost door: marianne(beheerder)
Op: 21/12/2005 20:45
hoihoi!

als je net een gastenboek aangemaakt hebt heb je als het goed is een bevestigings e-mail gekregen.daar staat ook een link in en verder je wachtwoord enzo.

zo krijg je de link op jouw space: je hebt van die lijsten op je space met links erin(kijk maar eens op mijn space, ik bedoel dus die lijsten die je lans de kantlijn ziet staan). dat heten aangepaste lijsten.als je space in de bewerkingsmodus hebt en je klikt op het tabblad 'modules' kan je een aangepaste lijst toevoegen. als er al eentje staat maar je wil er nog 1, klik dan op 'een lijst maken' wat dan op de lijst staat als je je space aan het bewerken bent.

geef een titel aan de lijst en vul eerst een titel(dus gastenboek) in. dan de link in het 2e vakje plakken en dan toevoegen.

zo moet het!

Gepost door: hilly
Op: 03/01/2006 20:22
hoi

ben aan het frobelen, nu zie ik tot mijn verbazing dat mijn tekst in de logjes niet meer te zien is, terwijl ze er wel in staan?? heb je enig idee hoe dat kan?

gr hilly

Op: 03/01/2006 20:34
ja hoor dat weet ik wel je hebt een achtergrond die doorloopt in je blogs erin gezet(wit zo te zien) en omdat je je logjes eerder in een andere tekstkleur had getypt is de kleur overstemd..ga eens je logjes langs en probeer een felle kleur uit voor je tekst..je kan dat doen door de tekst van je logje in de bewerkingsfase te selecteren en dan op de grote A in je werkbalk te klikken.

kijk dan nog eens of je kleur weer tevoorschijn komt.

Op: 03/01/2006 20:49
bedankt voor de uitleg , zoek een andere anchtergrond het sneeuwt toch niet, maar weet nu wat het euvel is.
doei

Op: 05/01/2006 18:09
hoi

weet jij hoe ik mijn foto van dorus(hond) ipv van 3 kleine 1 iets grotere kan zetten.?

gr hilly

Op: 05/01/2006 20:12
ben er al achter hoe het moet doei doei

Op: 30/01/2006 20:15
hoi marianne
even over mijn sandbox met welkom, ik wil daar iets anders in zetten, maar dat lukt me niet, elke keer komt hetzelfde terug, heb je advies wat te doen?
of moet ik beide sandboxen eerst leeg maken

Op: 30/01/2006 20:27
als in je sandbox steeds hetzelfde terugkomt,is dat de 2e sandbox. je zult dan de boxen inderdaad weer moeten leegmaken, in beide even tijdelijk dezelfde inhoud zetten, en dan de meest linkse box bovenaan( de eerste dus) kan je weer een andere inhoud zetten. dat kan dus niet met een sandbox in het midden! de sandbox links bovenaan is altijd de box die een andere inhoud kan hebben, de anderen dus niet..

succes! groetjes marianne

Op: 13/06/2006 17:26
hoi marianne een vraag , als je je space had bijgewerkt verscheen er( voor de mensen die je op je lijst had staan) een sterretje voor je naam ten teken dat je iets nieuws/verandert had op je space, dat is vlg mij niet meer het geval? kan er niet achter komen hoe ik dan weer moet instellen

gr hilly

Op: 16/06/2006 20:24
Sinds de url wijziging is er een optie voor je space instellingen bijgekomen. dat gaat via Space bewerken, Instellingen, tabblad Space instellingen. Je kunt hier aangeven dat er gegevens van je space worden weergegeven op je visitekaartje en ervoor zorgen dat er een sterretje naast je naam komt te staan.

Gepost door: michelle
Op: 27/09/2006 14:42
Ik heb écht heel veel gehad aan je tips dankjewel! Er staat een link naar dit forum op m'n space, erg handig!
Een ding werkte alleen nog niet zo goed, ik wilde een playlist maken voor windows mediaplayer, maar het werkte niet... Terwijl toch alle links het deden en ik netjes jouw aanwijzingen heb gevolgd, heb je enig idee wat ik fout kan hebben gedaan?

Op: 03/10/2006 14:52
hoihoi!

zou je het gemaakte bestandje eens willen posten hier? dan kan ik misschien zo zien wat er mis is.. was het je al gelukt om het bestand te uploaden bij bijv. file lodge? want daar kan het soms ook mis zijn. of was je daar nog niet aan toe?

nou k hoor het wel

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Out of range value for column 'id_b' at row 1